Re: Karta graficzna dobra do 2D

Autor: Artur Poplawski (usun.artur_at_szuruburu.neostrada.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 14:33:54 MET DST

On Fri, 11 Oct 2002 08:37:53 +0200, benek <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> wrote:

> po 1 - a na czym dokladnie polegala ta "kiepskosc" obrazu ???
> po 2 - nie wiadomo czy pytajacy bierze pod uwage uzywane karty - skoro nie
> napisal ze tak to raczej tylko nowe - jak sie myle to niech mnie poprawi :-)

Rzeczywiście, biorę pod uwagę tylko nowe karty. A to z tej prostej
przyczyny, że zostałem zmuszony do kupna nowej po 'padzie' mojego
starego Matroxa G400. Żeby było jeszcze ciekawiej jest to już druga
awaria - wcześniej automagicznie wykasował się bios, na szczęście
kartę dało się doporowadzić do użytku.
Trochę więc zraziłem się do tej firmy i tym bardziej obawiałbym
się kupna używanej karty. Domyślam się, że wielu z was jest
w stanie powiedzieć, że używa Matroksów od lat i nie mieli
żadnych problemów. No cóż, może trafiłem na felerny egzemplarz,
może nie - w każdym razie używanego Matroksa już nie kupię.

Artur.