Re: Czy warto MSI K7T Turbo2 na kt133a ?

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 23:50:11 MET DST

Użytkownik "krzysiek" <krzysiek_82_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> To może zakończymy ostatecznie ten spór, wydaje mi się ze wybiorę jednak
MSI
> na kt133a.
>
> Nie jestem przekonany do ecs`echa. Mam jeszcze tylko jedno pytanko według
> moich testów DDR 256MB 266MHz jest niewiele, bo ok. 6-8% szybszy od
pamięci
> o identycznej pojemności tylko SDRAM. Nie warto, więc przepłacać, czy może
> się mylę i testy, które przeprowadzałem są mylne?

Narazie, nie warto przeplacac za DDR'y. Pozniej, jak stanieja DDR'y to
sprzedasz stara plyte, niewiele doplacajac kupisz nowsza i lepsza plyte, a
co wazniejsze z nowszym revision niz to, ktore maja plyty obecnie dostepne w
sklepach. Tym bardziej, ze teraz roznica w cenie nie przeklada sie na
korzysci z uzywania DDR'ow.

Pozdrawiam i gratuluje wyboru MSI.

p.