Re: Czy warto MSI K7T Turbo2 na kt133a ?

Autor: krzysiek (krzysiek_82_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 22:33:54 MET DST

To może zakończymy ostatecznie ten spór, wydaje mi się ze wybiorę jednak MSI
na kt133a.

Nie jestem przekonany do ecs`echa. Mam jeszcze tylko jedno pytanko według
moich testów DDR 256MB 266MHz jest niewiele, bo ok. 6-8% szybszy od pamięci
o identycznej pojemności tylko SDRAM. Nie warto, więc przepłacać, czy może
się mylę i testy, które przeprowadzałem są mylne?