Re: Czy warto MSI K7T Turbo2 na kt133a ?

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 22:43:21 MET DST

Użytkownik "sebek" <sebek_at_odeon.pl> napisał :
> Nie wiem co wy macie za firme ja pracuje na serwisie 3 lata a od roku
ostro
> sprzedajemy ECS-y do tej pory trafiły się moze z 3-4 trefne sztuki
[....]
Hmm, ciekawe bardzo - moze sie pochwalisz gdzie kupujecie te super ECSy bo
jak ja kupie partie to na dzien dobry z 10 no moze 20 nie startuje 2- 3
sztuki (a przynajmniej kilka oststnich dostaw takich bylo, nie wspominajac o
pierwszych partiach, ktore mialy problemy z FSB 133 + Athlon), a potem
jeszcze ze 2 wracają od klienta

> najczęściej wracają tylko dlatego że ktoś nie potrafi skonfigurować jej
> dobrze lub pcha nazasilacz Codegena ECS-a + Antka + np. Radeona więc nie
[....]
Troche w tym prawdy jest , co racja to racja ludzie rozne cudenka ze
sprzetem robia

> wmówisz mi że ECSy są awaryjne gdyż walczę z różnymi mobo codziennie i to
> właśnie z ECS-ami mam mało problemów już częściej wracało pamiętne KT7 ;)

[....]
Jak sie do nich przyzwyczaic, to mozna z nimi zyc, ale i tak % sie ich
najwiecej odsyla

> pozdrówka

[....]
Rowniez pozdrowka