Komp + DVD +TV

Autor: Piotr Zaniewicz (piotr.zaniewicz_at_mrms.szn.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 18:14:20 MET DST

Właśnie, jak zrobić, aby dvd, które odtwarzam w komputerze leciało także na
telewizorze, który mam w innym pokoju??
Pomijam sprawy związane z kabelkami, ponieważ to już zrobiłem. Na TV
normalnie ogladam sobie filmy divx, ale tych z dvd nie moge.
Czy ktos moze mi pomoc, jakiego programu użyć?? Nie widzę sensu zgrywania
plyt dvd na dysk i pozniejszego odtarzania filmów.

Czekam na propozycje, platforma obojętna....

--
Pozdrawiam,
Piotr Zaniewicz