trochę NTG - rozmowy przez internet

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 16:05:07 MET DST

Panowie, poszukuję programu (pod windows) umozliwiającego rozmowę głosową
przez internet. Próbowałem już komunikatora Tlen.pl, ale niestety działa to
tak jak chce. Mam stałe łącze oraz stały IP, a druga osoba jest w innej
sieci i za maskaradą (również stałe łącze).
Może jako, że mam stałe IP mógłbym postawić u siebie jakiś serwer do rozmów
głosowych, tylko jaki, nie znam się na tym.
Pozdrawiam!