Re: Komp + DVD +TV

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 23:06:18 MET DST

dokladnie tak samo jak divx
uzyj softu np tvtool (zakladam ze masz jakas Nvidie) , on ma taka opcje do
wylaczenia zabezpieczenia przed kopiowaniem DVD
(chyba macro off) i juz.
IMHO to chyba jedyny program w ktorym mozna to poprawnie zrobic

PS. NTG :)

Pozdr
ZenoN
Użytkownik "Piotr Zaniewicz" <piotr.zaniewicz_at_mrms.szn.pl> napisał w
wiadomości news:ao41vf$gu9$1_at_szmaragd.futuro.pl...