Gigabyte 7VRXP - pytanko o kontrolery

Autor: Tomasz Sz. (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 12:59:18 MET DST

Gigabyte na swojej stronce w FAQ podaje, ze po podpieciu na kontroler
Promise
pracujacy jako ATA napedow typu cdrom pracuja one maksymalnie z
predkoscia 16x
i ze jest to spowodowane specyfikacja samego kontrolera Promise.
Podpialem na ide3 nagrywarke i faktycznie max co z niej wycisnalem to 16x.
Probowalem rowniez z cdromem, ale ten wogole odmowil poprawnej wspolpracy
i plyty czytal z okropnymi bledami albo wcale mimo ze byl poprawnie wykryty
przez system i bios.
Czy mozna to jakos obejsc? Pytam bo mam HDD na ide1 (zielony-ata133) z
cdromem
jako slave, a na ide2 (bialy-tylko ata33) sama nagrywarke. Mozna to
podlaczyc
tak aby kazdy naped byl osobno, szczegolnie mam tu na mysli cdrom?
Z raida (w biosie ustawione na ata) poki co nie korzystam, ale chcialbym
wykorzystac
przynajmniej jeden z kanalow ata kontrolera Promise...

--
Z pozdrowieniami,