Re: coppermine czy tualatin

Autor: Rafał (bb22200_at_dea.net.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 12:57:36 MET DST

Zibi wrote:

> Z tego co wiem P III tualatiny były tylko 1.2 i chyba 1.266 z zegarem 1 GH
> tylko celerony do Bxa trzeba odpowiednią przejściówkę koszt około 250 zł. i
> trudno dostępna to się nie opłaca.

ależ ta przejściówka jest łatwo dostepna :-)
i to się bardzo opłaca !

można ją kupić w firmie Rosperos (wysyłaja za pobraniem)
http://rosperos.com/ofirmie.html

ta przejściówka to PowerLeap PL-iP3/T
http://rosperos.com/konwert/PL-iP3T.html

kosztuje 170 zł
dodam jeszcze że pajawiła się "rev 2" dzięki
której istnieje możliwość przetaktowania procesora.
(w wersji "rev 1" było to nie możliwe i w tym był
największy ból)
przejściówka wymaga zasilana, ma więc swój stabilizator
napięcia procka, wiec nie ma obawy o puchnące kondensatory
na płycie.

pelecam strony :

http://www.duhvoodooman.com/powrleap/PLintro.htm

tu trochę o overclokingu :
http://www.duhvoodooman.com/powrleap/OC/CeleronOC1.htm

oficjalna strona PoerLab z PL-iP3/T
http://www.powerleap.com/Products/iP3T.htm

a tu grupa dyskusyjna
https://www.quickbase.com/db/6v74ue7a?act=QuickSearch&srchtxt=PL-iP3%2FT&x=36&y=13

gdy kupowałem płytę BX, powiedziano mi, że to przyszłościowa
płyta, potem producenci płyt zrezygnowali ze Slot1
pomyślałem "i gdzie tu przyszłość ?"
teraz wiem jak się myliłem ...
tyle lat i BX wiecznie żywy
niech żyje Intel i płyty BX :-)