Pomóżcie wybrać - ATI - Matrox

Autor: Krzysiek D (cade_at_tenbit.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 12:36:00 MET DST

Sznowni grupowicze

Mam pytanie do Was ponieważ nie znam sie dobrze na kartach graficznych a
chciałbym osiągnąć następujący cel.

Chcę kupić kartę graficzną która najlepiej spełniała by następujące warunki
:

- idealny obraz podawany na telewizor (chcę oglądać DivX i DVD)
- płynnego działania gier

Aktualnie posiadam Leadtek Gforce MX2 32 MB + TV Out i nie jestem zadowolony
z jakości obrazu podawanego na tv.

Bardzo proszę o pomoc w wyborze karty. Proszę o podanie producenta i
konkretny model (widziałem chyba z 10 różnych ATI i nie wiem jak je
rozróżnić)

Dziękuje i pozdrawiam wszystkich