Re: Pomóżcie wybrać - ATI - Matrox

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 14:36:50 MET DST

> Mam pytanie do Was ponieważ nie znam sie dobrze na kartach graficznych a
> chciałbym osiągnąć następujący cel.
>
> Chcę kupić kartę graficzną która najlepiej spełniała by następujące
warunki
> :
>
> - idealny obraz podawany na telewizor (chcę oglądać DivX i DVD)
> - płynnego działania gier
>
> Aktualnie posiadam Leadtek Gforce MX2 32 MB + TV Out i nie jestem
zadowolony
> z jakości obrazu podawanego na tv.

Bede pewnie stronnicy ale proponuje ATI 8500 najlepiej ktoras z wersji PRO.
Maja wyzsze czestotliwosci taktowania. Osobiscie posiadam Radeona 8500 VIVO
(z wejsciem i wyjsciem video) z PowerColor-u i jestem z niego bardzo
zadowolony. Karta ma niesamowitego kopa i w obecnej chwili spelnia wszystkie
wymagania ktore jej postawilem (obraz jest naprawde dobry zwrowno na wyjsciu
jak i na wejsciu, wiele kart TV sie przy nim chowa). Przesiadalem sie z
GForce-a 2 Pro i widze roznice, tak wiec tez powinienes je zauwazyc :)

Ps. Karta ktora mam to niestety nie wersja PRO taktowana zegarem 275MHz (mam
250MHz)
Ps2. Niedlugo maja wyjsc nowe Radeony 9500 i 9500 Pro. Moze warto zaczekac
ten tydzien lub 2 ?