Re: Pomóżcie wybrać - ATI - Matrox

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 16:23:51 MET DST

Krzysiek D wrote:
> Chcę kupić kartę graficzną która najlepiej spełniała by następujące warunki
> :
> Aktualnie posiadam Leadtek Gforce MX2 32 MB + TV Out i nie jestem zadowolony
> z jakości obrazu podawanego na tv.
Mialem Leadtek Gforce MX 32 MB + TV Out (mx bez dwojki). Kupilem r8500le
herculesa. Obraz w 1024 na monitorze 15" prawdopodobnie jest lepszy.
Na wyjsciu tv napewno jest troche lepszy. (ladniejsze kolory i mniejszy
efekt "flicker")

Nie wiem czy pierwsze Leadteki mx byly sporo lepsze od pozniejszych mx2
? Jesli nie to kupujac radeona nie zauwazysz skokowej poprawy.

> - idealny obraz podawany na telewizor (chcę oglądać DivX i DVD)
Tylko matrox.

> - płynnego działania gier
Bedzie dzialac plynnie ale z szybkoscia absolutnie nieakceptowalna
(z wyjatkiem najnowszej karty matroxa).

pozdrawiam
Tom