Re: Kabel BNC do monitora

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 19:58:25 MET DST

BNC
>Wniosek: miałeś wcześniej fatalny kabel :)

Lepiej kupić dobry, firmowy "zwykły" kabel, niż kiepski BNC.
Na BNC kupionym np. na giełdzie, czy w Vobisie, (te kable z Vobisu za 30 zł
sam "testowałem" - mam podpięte dwa komputery do jednego monitora) to nie
tylko nie polepszysz obrazu, ale nawet znacząco pogorszysz.

Nie widzę sensu wydawania ponad 200 zł + VAT za BNC, jeśli faktycznie go nie
potrzebujesz.

--
Janusz - Vahanara