Re: Kineskop trinitron.

Autor: Daniel 'Danthe' Bilski (dantheno_at_spamjunior.intercredit.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 10:37:54 MET DST

Fazi wrote:
> Jakie sa wady i zalety kineskopow Sony Trinitron bo nie wiem czy wrto
> kupic monitor Della z tymze kineskopem.

wady:
1. 2 poziome paski w 17" i 19", ja wiem ze to nie wada ale mam taki i
nie moge sie do nich przyzwyczaic, juz pare razy przy obrabianiu grafiki
probowalem usunac ten pasek :))
2. zjawisko "ogonka" tzn. sladu za np. jasnym kursorem przesuwanym na
czarnym tle (przynajmniej tak jest w moim philipsie 109p20)

Poza tym ja nie stwierdzilem innych wad. Obraz jest zadowalajacy.

Pozdrawiam

--
  Daniel /DanThe/ Bilski
  Amiga 1230 user