Re: GeForce4 czy Radeon8500? Pomozcie?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 10:34:07 MET DST

Christof wrote:
> MSI GeForce4 Ti4200 64MB DDR VO/DVI
> Hercules Prophet RADEON 8500LE 64MB DDR VO/DVI

GF4 Ti jest szybszy, za to Hercules ma lepszą jakość obrazu (szczególnie
na wyjściu TV). Do Herculesa nie podłączysz drugiego monitora
analogowego, ponieważ do wyjścia DVI nie ma podłączonego układu RAMDAC;
oczywiście monitor LCD z wejściem cyfrowym zadziała. Ponadto Hercules ma
bardzo cichy wiatraczek; nie wiem jak to jest z MSI . Acha, nie wiem jak
to jest z akceleracją odtwarzania DVD w układach nVidii, ale ATI radzi
sobie z tym bardzo dobrze.

Jeżeli tylko do gier to wybrałbym MSI, jeżeli zastosowania bardziej
"uniwersalne" to Herculesa.

B.