Re: GF2 PRO vs GF4MX440

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 19:53:31 MET DST

>rozmyte literki, blade kolorki
Uwierzyłbym w propagandę szeptaną, gdybym sam nie miał tej karty i 19"
monitora.
Uwierzyłbym i nie kupił swego Prolink-Pixelview...
Ale przeczytałem recenzję na WWW (chyba Krisa - udziela się np. na
pl.rec.grykomputerowe.sprzet).
Określił jakość generowanego obrazu na poziomie jakiegoś swojego ulubionego
Radeona 8500.
Zawierzyłem recenzji, kartę kupiłem i nie pozostaje mi nic innego, jak
zgodzić się, że co do jakości generowanego obrazu niczego tej karcie nie
można zarzucić.
Obraz lepszy niż z oryginalnego ATI, który pracuje w drugim komputerze,
nawet jeśli ATI podłączam kabelkiem BNC, a Prolinka zwykłym kablem (do
jednego monitora mam podpięte na raz dwa komputery).

--
Janusz - Vahanara