Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 17:20:45 MET DST

Użytkownik "Gosia" napisał:

> Widzisz nawet nie potrafisz podać poprawnej nazwy
> centrali (Matra6501,6540,6550) a ADS200 to tylko
> rodzaj zasilania.

Przepraszam, pomyłka z rozpędu. Chodziło o 6501L. W innym poście
rozmawiałem o awaryjnym zasilaniu centralek i zamieniłem numery.

> A po to by uruchomić modem analogowy trzeba
> go podłączyć do linii analogowej

I tutaj Gosiu wracamy do punktu wyjścia. Zapętliłaś się. Jeśli kolega
X ma w firmie na biurku telefon cyfrowy, to nie ma możliwości zmiany
kabalków gdzieś w serwerowni. A autorowi tego postu chodziło właśnie o
taką sytuację - chciał w miejsce aparatu tel. podłączyć modem.
Potrafisz mu pomóc?

> A centrala Matra w każdej z wersji posiada możliwość
> zamontowania wyposażeń analogowych.

No właśnie! To jest w opcji. Normalnie modemu nie podłączysz. Chyba,
że ty dysponujesz jakąś lepszą dokumentacją. Bo producent mojej Matry
takiej możliwości nie przewidział (oczywiście poza wspomnianym przez
ciebie "wyposażeniem analogowym").

Pozdrawiam,
Sniper