Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 18:44:15 MET DST

sprocket <sprocket_at_sys.pl> wrote:
> Masz ! To ja tu się staram ładnie i dramatycznie opisać, a Ty mnie tak
> podsumowujesz...A co, cholera, może się jeszcze dziać z jedną linią
> adresową ?;)

sorry, nie chcialem ;)

> BDW Jesteś pewien, że celowe ? Jakoś nigdzie nie spotkałem się z
> aotorytatywnym potwierdzeniem, że ta niekonsekwencja, to celowe
> rozwiązanie...

znaczy no w ktorym moencie - 8086 nie mial tej linii, adres sie zawijal, to
trzeba bylo takie zachowanie emulowac (bo czesc rzeczy mogla na tym
polegac).
pozniej mamy 286 i wieksza przestrzen - i musi byc metoda sterowania tym
wynalazkiem, a jak nie ma juz softu, ktory liczy na zawiniecie adresu, to
czemu nie wykorzystac dodatkowych 64kb?

shadow