Re: LCD firmy MAG innovision?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 19:00:52 MET DST

plonker wrote:
> pozatym wiadomo ze ogladanie TV przy wlonczonym komputerze jest mniej
> przyjemne niz przy wylonczonym (LCD z tunerem)

nie wiem skąd to wiadomo :) Mam kartę TV (ATI TV Wonder PCI) i za nic
bym jej nie zamienił na telewizor "wbudowany w monitor". Dzięki tej
karcie mogę:
- oglądać TV w okienku, jednocześnie np. przeglądając USENET ;) Ponieważ
to jest zwykłe okienko systemu operacyjnego, to mogę je sobie wygodnie
myszką przenosić, zmieniać rozmiary itp.
- nagrywać programy TV na dysk (ręcznie albo w zaprogramowanym czasie)
- nagrywać z wejścia Composite/S-Video na dysk (no, z tego jeszcze nie
korzystałem)

Jestem pewien, że monitor LCD z wbudowanym tunerem nie ma takich
możliwości.

B.