Re: Drukarki

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 18:51:02 MET DST

Rafał 'R4v' Błachnio wrote:

> Witam
>
> Mam problem z dwiema drukarkami. Pierwsza: Deskjet 930C. Zalala tuszem
> biurko, podloge, wykladzine i moje spodnie :(. W supporcie hapeka
> uwazaja, ze to uklad czyszczenie glowicy (faktycznie wylewa sie z
> prawej strony). Jako ze proponuja 480zl za naprawe, zamowilem juz nowa
> drukarke. Jest tylko pytanie, czy da sie jakos tanio naprawic ta 930C
> (wtedy wezme ja sobie do domu :). Druga drukarka to LaserJet 6L.
> Pierwszy problem: wciaga po kilka kartek. Pytanie brzmi: co czyscic,
> zeby przestala. Drugi problem to drukowanie na kopertach. I tu nie
> [...]
1. HP DJ 930C - częste zjawisko jeśli stosuje się napełnianie atramentów
lub nieoryginalne atramenty. Naprawę zleć dowolnemu serwisowi lub sam
wyczyść drukarkę - pod układem czyszczącym jest gąbka, która wchłania
"wypluty" atrament - jak zobaczysz jak to wygląda, zrozumiesz dlaczego
HP zarabia na atramentach sprzedając drukarki za śmieszną cenę.
2.HP LJ6L. Jeśli wciąga po kilka kartek, trzeba wymienić separator
(serwis z dostępem do części zamiennych do HP). Problem z kopertami może
dotyczyć czujnika papieru - trzeba go wyczyścić.