Drukarki

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 18:26:45 MET DST

Witam

Mam problem z dwiema drukarkami. Pierwsza: Deskjet 930C. Zalala tuszem
biurko, podloge, wykladzine i moje spodnie :(. W supporcie hapeka
uwazaja, ze to uklad czyszczenie glowicy (faktycznie wylewa sie z prawej
strony). Jako ze proponuja 480zl za naprawe, zamowilem juz nowa
drukarke. Jest tylko pytanie, czy da sie jakos tanio naprawic ta 930C
(wtedy wezme ja sobie do domu :). Druga drukarka to LaserJet 6L.
Pierwszy problem: wciaga po kilka kartek. Pytanie brzmi: co czyscic,
zeby przestala. Drugi problem to drukowanie na kopertach. I tu nie wiem,
czy to na pewno wina drukarki, ale na to wyglada. Otoz wydrukuje jedna
koperte i lypa tym swoim zielonym okiem. Trzeba podniesc koperty,
opuscic i wydrukuje znowu na jednej. Ktos sie z tym spotkal?

--
Raf
raist_at_poczta.fm