Re: "Laser kolorowy" - pytanie

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl.no-spam)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 15:21:32 MET DST

| Dzieki za odzew. Wlasnie przymierzam sie do do Hp4550. Jak na razie to
| niewiele wiem, poza suchymi danymi producenta. A jak jest w praniu moze
| wypowiedzialby sie jakis zadowlony lub nie uzytkownik tego modelu.
| Chodzi mi zwlaszcza o rzeczywiste koszty druku w kolorze.

Mam w pracy HP 4500. Ogólnie jest niezła, przede wszystkim: naprawdę wysoka
jakość wydruków. Mankamenty:
- głośna praca (nawet w trybie gotowości wentylatory szumią niemiłosiernie),
- długie nagrzewanie,
- mocno się w środku brudzi (od tonerów) i czasami ten brud wyłazi na
drukowaną stronę.
Co do kosztów - tonery są dość drogie ale starczają na baaardzo długo. Nigdy
nie liczyłem na ile stron, ale wymieniamy je średnio co pół roku albo i
rzadziej. A trochę się na niej drukuje. Raz czasem trzeba jeszcze wymienić
developer (chyba tak to się nazywa) - nam się to zdarzyło jak na razie 1 raz
i coś tam jeszcze, czego jak na razie nie musieliśmy wymieniać. Używamy jej
już 3 lata i ani razu nie wymagała naprawy.

Pozdrawiam,
    Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: