Re: "Laser kolorowy" - pytanie

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 16:41:51 MET DST

Użytkownik "Tygrysek" napisał:

> - głośna praca (nawet w trybie gotowości
> wentylatory szumią niemiłosiernie),

Ricoh o którym pisałem wcześniej (konkretnie Fjery XJ80E) podczas
druku wyje jak taśmociąg w skupie buraków (ale porównanie sobie
wymyśliłem) a w stanie czuwania również wystarczająco głośno, by
trzeba było podnieść ton rozmowy.

> - długie nagrzewanie,

To chyba normalka. Fjery XJ80E grzeje się 5-6 minut.

> - mocno się w środku brudzi (od tonerów)
> i czasami ten brud wyłazi na drukowaną stronę.

To również feler drukarek laserowych. Chyba każda wymaga regularnego
czyszczenia.

Pozdrawiam,
Sniper