Minolta 1100 Word 2000

Autor: wbe (W_Borzestowski_at_omin_to.megapolis.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 15:18:49 MET DST

Witam,
Mam problem z drukarką Minolta 1100L i Wordem 2000. Otóż polskie znaki
drukuje bardzo blisko znaku poprzedzającego, a za polską literką robi
duży odstęp. Kiedyś w Wordzie 97 mój wysłużony Lexmark podobnie się
zachowywał, tylko zamiast polskich liter drukował kwadraty i wtedy
była na to recepta w postaci wpisu FLAGS w rejestrze. Teraz w tym
samym miejscu nie znalazłem WORD - 8.0 tylko 9.0 a w środku nie było
wpisu drukarki. Jak ktoś wie, jak zrobić polskie literki to proszę o
pomoc

--
pozdrawiam,
Wojtek Borzestowski