Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 13:26:35 MET DST

> Stanę w obronie Snipera, gdyż w mojej firmie SĄ TAKIE TELEFONY, o których
> się Gosi nie śniło.

Chyba tobie.. albo nie umiesz ich obsłużyć i włączasz je do gniazdka
sieciowego... ;)
Może masz telefon VoIP?..... ;)

> A mianowicie - cyfrowe. I włączenie w ich miejsce telefonu "zwykłego" nie
> pozwoli wybrać
> numeru ani tonowo (DTMF) ani impulsowo (czyli według Gosi -"ręcznie").
> Nie wiem coprawda jek się nazywa ta centralka, ale nie jest to ISDN, i
jest
> to urządzenie
> raczej "starego typu", na oko sprzed dziesięciu lat :))

może ma korbkę? sprawdziłeś? ;)

> A dodatkowo należałoby sprawdzić czy centralka SPECJALNIE nie blokuje
> połączeń międzymiastowych, komórkowych
> oraz teleinformatycznych :)))))))))))))) a zwłaszcza audiotele :]
>
> Feromon
>
> PS.Gosiu , skądz czerpiesz swoją wiedzę o telefonach? ;)

Tak na poważnie - wiedza Gosi na ten temat jest o niebo większa niż wasza -
i nie stawaj w obronie czegoś czego nie rozumiesz albo wydaje ci się to
prawdą lub "w obronie" kogoś kto mówi głupoty a sam też tego nie rozumiesz.
A fakt, że to dziewczyna wie więcej od ciebie o niczym nie świadczy - musisz
tylko troszkę wysilić szare komórki i zajrzeć do odpowiedniej literatury a
wszystkiego się dowiesz. Wtedy możesz zajmować wygłaszaniem mądrzejszych
opinii.
Nie jest grzechem czegoś nie wiedzieć, ale grzechem jest udawać, że się coś
wie i pie.....yć głupoty.

Ufffffffffff.......... ręce i nogi opadają......... bez odbioru :)