Re: Gigabyte 7VAXP+LG GCC-4320B-problem z SPDIF- IN i AC-3

Autor: Mr-B (mr.bear_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 13:23:14 MET DST

On Sun, 06 Oct 2002 12:45:24 +0200, Mr B. <mr.bear_at_wp.pl.NOSPAM>
wrote:

>Mam plyte Gigabyte 7VAXP, ktora posiada wbudowana karte dzwiekowa z
>wyjsciem i wejsciem SPDIF. Problem najprawdopodobniej ma swoja
>przyczyne w tym, ze (...)

Otoz problem polegal jednak na tym, ze sterwoniki karty dzwiekowej
zalaczone do plyty glownej na CD-ROMie prawdopodobnie byly
niedopracowane - zainstalowanie nowszych sterownikow ze strony
Gigabyte rozwiazalo problem (pomimo tego, ze gniazdko SPDIF-IN jest 3
pinowe a wtyczka w kablu 2 pinowa - wsytarczy ominac pin zasilania).
Ewentualnie jest jeszcze pewne prawdopodobienstwo, ze pomoglo
zainstalowanie Service Pack 3 do Windows 2000. W kazdym razie po
zainstalowaniu tych 2 rzeczy jest juz ok.
Mr-B