Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 01:26:17 MET DST

Użytkownik "Gosia" <mgosia_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ależ niektórzy mają wyobraźnię,
> przecież to wszystko to kompletne BZDURY!!!
> Jeżeli kolego nie wiesz to lepiej się nie odzywaj.
> Są aparaty analogowe i cyfrowe a nie wybieranie
> (wybieranie może być tonowe lub impulsowe) i jeżeli centrala jest
> dość starszego typu to może nie obsługiwać wybierania tonowego(DTMF)
> Należy wtedy wabrać numer ręcznie.
> Jeszcze nie mogę wyjść z podziwu :)))

Stanę w obronie Snipera, gdyż w mojej firmie SĄ TAKIE TELEFONY, o których
się Gosi nie śniło.
A mianowicie - cyfrowe. I włączenie w ich miejsce telefonu "zwykłego" nie
pozwoli wybrać
numeru ani tonowo (DTMF) ani impulsowo (czyli według Gosi -"ręcznie").
Nie wiem coprawda jek się nazywa ta centralka, ale nie jest to ISDN, i jest
to urządzenie
raczej "starego typu", na oko sprzed dziesięciu lat :))

A dodatkowo należałoby sprawdzić czy centralka SPECJALNIE nie blokuje
połączeń międzymiastowych, komórkowych
oraz teleinformatycznych :)))))))))))))) a zwłaszcza audiotele :]

Feromon

PS.Gosiu , skądz czerpiesz swoją wiedzę o telefonach? ;)