Re: Kabel BNC do monitora

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 17:33:43 MET DST

> W zwiazku z tym mam pytanie: kupic zwykly kabel czy BNC?
> Co mi da ten BNC, ew. co strace w porownaniu do zwyklego kabla?
> Slyszalem ze na BNC jest lepszy obraz...
> Uzywam WinXP Pro.
tak, ponoc podlaczenie przez BNC daje lepsze kolory. z tymze najlepiej
by bylo jakbys mial tez wyjscie z akrty graf typu BNC ;)
kiedys sie o to dowiadywalem, ale w koncu kupilem monitor bez bnc-ow.
kabel bnc mozna kupic np. w media markt, jak sie o niego pytalem to
kosztowal z 10-25 zl (cos w tym stylu, nie pamietam dokladnie)