Re: Kabel BNC do monitora

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 11:41:42 MET DST

Użytkownik <wet_12_at_poczta.onet.pl> napisał:

> Gdzie można kupić dobre kable monitorowe?
> Patrzyłem w sjlepach w moim mieście i w każdym
> są te same kable za 25PLN D-Sub, a BNC za 35PLN.

Dobry kabel D-Sub nie musi od razu kosztować 100 zł. Poproś w sklepie
o pokazanie kabelka jaki dołączają do nowych, dużych monitorów Sony,
IIywama, LG, Samsung. W większości przypadków są to grube, masywne
kable z filtrami "szpilkowymi" tuż za obydwoma wtyczkami. Porównaj ten
kabel z tym co mają w sprzedaży. Jeśli jest podobny, to znaczy, że
jest dobrej jakości. W tej technologii wiele poprawić już nie można -
liczy się głównie porządne ekranowanie, dobrej jakości przewody,
wtyczki, itp.

Jeśli chodzi o BNC, to w zwykłym sklepie raczej nie znajdziesz. Te
kable nie cieszą się zbytnim popytem, stąd niska opłacalność ich
sprowadzania i leżakowania na półkach w sklepie. Poszukaj w sprzedaży
wysyłkowej, albo w specjalistycznych sklepach elektronicznych.

Pozdrawiam,
Sniper