Re: Ati 8500 skacze na starszych grach ...

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 12:42:07 MET DST

"D.K." <amidar_at_wp.pl> wrote in

> Cze !!!
>
> Niedawno kupilem Karte ATI 8500. Ogolnie jestem z niej zadowolony.
> Poza jednym drobiazgiem. Zdarza sie to najczesciej na starszych grach.
> Od czasu do czasu ( co 2 -5 sek) jest niewielki skok. Tak jakby
> przyblokowalo gre na powiedzmy 0.5s i pozniej wszystko wraca do normy.
> Uzywam aktualnych sterownikow sciagnietych ze strony ati (chyba te z
> koncowka 166). To samo wychodzi na benchmarkach. Na 3dMarku 2001 jest
> wszystko ok, a na 2000 pojawiaja sie takie wlasnie skoki. Co moze byc
> tego przyczyna ?

masz wlaczony Vsync i gra chodzi za szybko :) wiem ze to glupio brzmi ale
to prawda, w GFach przy wlaczonym VSyncu jest taka opcja ile klatek ma
trzymac w bufosze i jesli np ma trzymac 8 a po odswieszeniu ramki udalo mu
sie przemielic ze 30 to nastepuja skoki szabka . To tylko moja slaba teoria
oczywiscie :) , ja tak mialem na GTSie i Viper racing.

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P