Re: Segate BIV 40GiB czy U6 80GiB, o to jest pytanie...

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 01:11:52 MET DST

W artykule <slrn.pl.aq0k6j.c4a.brzezi_at_brzezi.localdomain>
Usenetman Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>To bedzie glowny/jedyny dysk w moim komputerze,
>Chyba zdecyduje sie na tego WD6000AB

Nie ma to jak co najmniej dwa dyski, zawsze dobrze mieć swapa i katalogi
tymczsowe programów graficznych, muzycznych czy do obróbki video,
na drugim fizycznym dysku. Polecam Barracude - mam dwie, trzy lata gwarancji
każda, tyle że poza seagate'ami nigdy innych dysków nie miałem.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication ## http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html
1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl  ## http://strony.wp.pl/wp/amanitamuscaria/