Re: HP 5550 - zlom

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 19:50:25 MET DST

"przemo" <przemo77_at_icpnet.pl> wystukał
(news:anps48$572$1_at_news.tpi.pl):

> najgorszym razie wymiana na inny typ. Dodam ze chodzi o drukarke
> HP 5550. Kupilem ja w lipcu. We wrzesniu przestala pobierac
Pisalem juz, ze znacznie glosniejsza i wolniejsza od 9x0, ale podajnik
papieru jakos chodzil (szczysliwie sie juz jej pozbylem). Jezeli chcesz
wymienic na 960 to bedzie to korzystne, ale musisz sie pospieszyc, bo
seria 900 wyszla z produkcji i w zadnej hurtowni nie mozna juz ich
kupic.
Pozdrawiam
Egghead