Re: W jaki sposób wrócić do FAT32 z NTFS ?

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 12:48:33 MET DST

no tak :-)

czyli najlepiej włożyć płytę cd z WinXp i sfoirmatowac partycję do NTFS
odrazu :-)

A nie kombinowac z konwersją z FAt32 na NTFS ? Dobzre zrozumiałem ?

Niestety takie wyjście narazie nie jest możliwe bo zbyt dużo mam danych ,
porgramów i itd ... na tej partycji ...

Zapewne jak będę modernizował po nowym roku kompa to napewno będę zmuszony
na formatowanie i itd i instalkę WinXp jeszcze raz.

Ale i tak nie wiem czy warto NTFS bo jak narzie się na niego bardzo
zraziłem. Po pzrejściu spadek wydajności jest bardzo spory i ciekawy jestem
czy jest to spowodowane tym że konwertowałem partycję FAt32 do NTFS za
pomoca converta czy poprostu NTFS taki wolny jest ...

A jak obecnie skonwertowac NFTS do FAt32 bez formatowania ?

--
Pozdrawiam.
/// Kaszpir ///