Re: W jaki sposób wrócić do FAT32 z NTFS ?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 02:03:08 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl> napisał w
wiadomości news:annnha$c2s$1_at_news.tpi.pl
> Witam , system WinXP.
>
> Zrobiłem sobie pierwszą partycję (systemową) na NTFS ale strasznie
> teraz mi się system muli ...

NTFS potrafi nieźle zwolnić, jeśli został utworzony w wyniku konwersji
FAT32. Przeczytaj
http://www.microsoft.com/hwdev/tech/storage/ntfs-preinstall.asp.

> Chce wrócić jednak może nie do najlepszej ale napewno najszybszego
> systemu :-) FAt32 ...
>
> Niestety partition Magic 7.0 nie chce wogóle sie uruchomić ...
>
> Myślę że może być to wina założenie 3 partycji (Primary) za pomoca
> Ranisha ...

Nie, to raczej na pewno nie jest ani wina Ranisha, ani trzech partycji
primary. Prędzej podejrzewał bym błąd w Partition Magic.

> W jaki sposób wiec skonwertowac partycję z NTFS -> FAt32 ?

PM na pewno ci komunikuje, co mu się nie podoba. Odszukaj ten kod błędu
na stronie producenta i dowiesz się, co trzeba zrobić.

M.