W jaki sposób wrócić do FAT32 z NTFS ?

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 00:02:35 MET DST

Witam , system WinXP.

Zrobiłem sobie pierwszą partycję (systemową) na NTFS ale strasznie teraz mi
się system muli ...

Chce wrócić jednak może nie do najlepszej ale napewno najszybszego systemu
:-) FAt32 ...

Niestety partition Magic 7.0 nie chce wogóle sie uruchomić ...

Myślę że może być to wina założenie 3 partycji (Primary) za pomoca Ranisha

W jaki sposób wiec skonwertowac partycję z NTFS -> FAt32 ?

PS. Sorry że NTG , ale myślę że spotkam to sporo osób które będą znały
sposób (poza formatem ;-)

--
Pozdrawiam.
/// Kaszpir ///