problemik.... dla wytwalych :))

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 02:11:23 MET DST

Dzisiaj przyniosl do mnie klient kompa...
AMDxp1700 ,3*256 ram,plyta soltek,grafika KYRO,obudowa codegen 300w,kamerka
internetowa,mysz optyczna,drukarka,w obudowie
2 wentyle na 12v(jeden z boku obudowy, drugi z tylu),dvd,cdrw,2 dyski (80 Gb
+ chyba 40 GB).
I co sie dzieje... Temperaturka ok.38-41 stopnie (wentyl titana)- wiec
dobrze.Odpalam kompa na xp i wszystko smiga.
Mija chwilka niezaleznie co robie - nastepuje zwis, mysz nie raguje - po
chwili Win xp sie restartuje.Po ponownym zaladowaniu wystepuje
komunikat "system odzyskal.....(...)..... prawdopodobnie sterownik PowerVr
Kyro.... ponosi odpowiedzialnosc..." i znowu dziala bez problemow.
Zwis nastepuje niezaleznie od tego co sie robi, najlepsze jednak bylo to ze
gdy wchodzilem na jakakolwiek stronke - to wsio bylo OK, ale
wystarczylo ze wpisalem stronke Benchamrka.pl i na trzy podejscia do stronki
3 razy nastepowal zwis.Dziwne.
Wedlug mnie:
1- zasilacz CODEGEN 300w - nie wyrabia.Zle napiecie powoduje w/w zachowanie
2-siadla grafika, swieci bo swieci, ale co pewien czas wariuje.
3-pamieci - tu jest problem.
4-nie wiem co jeszcze.

Przekladalem/odejmowalem pamieci, instalowalem rozne stery do gfx,ale nie
ruszalem zasilacza.
Fakt! Wczesniej zasilacz pracowal na C766 i jakim ABICIE - a reszta taka
sama - wtedy wyrabial.

Co do sytuacji to ja juz nie daje rady. Nie wiem nawet od czego zaczac...

       HEARTSHADE of X-PLOOD
               xpl0d_at_sympatico.ca
we are:haX,craX,RipS,funs & lamerZ !!