Re: problemik.... dla wytwalych :))

Autor: rhymer (rhymer_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 04:35:29 MET DST

hmm, wiec moze wymien zasilacz na inny, uaktualnij bios jezeli nie byl
uaktualniany.
Albo poprostu podlacz tylko minimum co potrzebne i jezeli bedzie ok, to
dokladaj po kolei rzeczy
Pozdrawiam
aw

Użytkownik "HEARTSHADE..." <heartshade_at_wp(-no-spam-).pl> napisał w
wiadomości news:annuvo$iah$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> Dzisiaj przyniosl do mnie klient kompa...
> AMDxp1700 ,3*256 ram,plyta soltek,grafika KYRO,obudowa codegen
300w,kamerka
> internetowa,mysz optyczna,drukarka,w obudowie
> 2 wentyle na 12v(jeden z boku obudowy, drugi z tylu),dvd,cdrw,2 dyski (80
Gb