Re: Botowalna płytka CD i kilka systemów ;)

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 11:25:14 MET DST

On Fri, 04 Oct 2002 22:07:45 +0200, zuko / Shark von Cygnus <shark at
post.pl> wrote:

>Witam.
>
>Hm, no bo tak... Mam sobie kilka dyskietek startowych: w98, w95,
>dos6.22, itd. I tak sobie kombinuje... Czy nie dałoby się jakoś nagrać
>płytki tak, aby po odpaleniu z niej kompa było menu i z niego się
>wybierało, jaki system ma się zabotować. Taki multiboot z płytki :)
>Fajne to by było, co nie? Zamiast tachać ze sobą wiadra dyskietek -
>jedna płytka. Dałoby się coś takiego?

Nie bardzo wiem o co idzie - na wszelkie okazje wystarczy jedna
dyskietka startowa z MSDOS 7.1 oraz podstawowymi narzedziami
i Volkov Commander'em jako managerem plikow.
Do wyboru systemu/partycji ktory ma wystartowac sa inne programy.
Napisz blizej o co ci chodzi.