Re: Botowalna płytka CD i kilka systemów ;)

Autor: Franio (hipiasz_at_onet.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 17:22:12 MET DST

Dnia 04 pa? 2002 niejaki zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl>
wystukal w news:u8rrpu86dm06dk8ntifrn8nhs64pb2rpqe_at_4ax.com:

> Hm, no bo tak... Mam sobie kilka dyskietek startowych: w98, w95,
> dos6.22, itd. I tak sobie kombinuje... Czy nie da?oby si? jakoś nagra?
> p?ytki tak, aby po odpaleniu z niej kompa by?o menu i z niego si?
> wybiera?o, jaki system ma si? zabotowa?. Taki multiboot z p?ytki :)
> Fajne to by by?o, co nie? Zamiast tacha? ze sobą wiadra dyskietek -
> jedna p?ytka. Da?oby si? coś takiego?

na http://www.cdrinfo.pl/ jest opis ja taka plytke zrobic, w dziale
Porady i poj?cia / Bootable CD .Mozesz sobie dodac do menu startowego
lustro dowolnej dyskietki. Ja zrobi?em taki CD na plytce wielkosci
wizytowki, dodalem troche najwazniejszych progsow narzedziowych. Mam ja
zawsze przy sobie i juz nieraz bardzo sie przydala.

--
Pozdrowienia