Re: Płyta główna - ograniczenie pojemno¶ci dysku

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 19:16:18 MET DST

RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisa³(a):

>jak dysku nie podepniesz fizycznie to tak :)

Acha, nie wiedzialem :-)

> , jak podepniesz to wykryje i
>podmontuje

Nie zawsze. Powiedzialbym, ze czesto nie.
Nawet jak bios pusci dysk dalej, to windows
nie zawsze go wykryje (przynajmniej win98).

>nieee, zatrzymal sie bo bios zglupial

Niech Ci bedzie, ze zglupial, skoro tak nazywasz.
I tak chodzi o bledna komunikacje firmware
hdd z biosem.

>to jest twoje grybanie nie potwierdzone NIGDY ani praktyka moja ani
>ogoldnie dostepnymi informacjami w sieci

Tzn. mozesz jasniej gdzie gdybalem bo ja nie wiem.

Andy