Re: Re: Płyta główna - ograniczenie pojemno¶ci dysku

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 18:52:18 MET DST

Andrzej Pinczuk <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote in

> RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisa³(a):

> Windows niczego nie zainstaluje, jak dysku fizycznie nie wykryje.

jak dysku nie podepniesz fizycznie to tak :) , jak podepniesz to wykryje i
podmontuje

> Objaw - komputer w poscie zatrzymal sie na wykrywaniu
> urzadzen na kanale IDE... pytanie dlaczego ?

bo bios ma ograniczenie 32GB a dysk jest wiekszt .. proste

> parametrow odczytanych z dysku bios nie rozumie albo
> po prostu nie jest w stanie w ogole porozumiec sie
> z dyskiem... a za komunikacje ze strony hdd jest
> odpowiedzialny firmware dysku. Zgadza sie ?

nieee, zatrzymal sie bo bios zglupial

> To sa bardzo uproszczone mozliwosci oczywiscie.

to jest twoje grybanie nie potwierdzone NIGDY ani praktyka moja ani
ogoldnie dostepnymi informacjami w sieci

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P