Re: Jaki system plików NTFS czy Fat32 ?

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 17:54:49 MET DST

ha :-)

co człowiek to inna opinia ;-(

Jka narzie zrobiłem sobie systemową partycję NTFS. Pozostałe 2 zostawiłem w
spokoju narazie.

Musi być to przemyślana decyzja bo potem już nie da sie wrócic z NTFS na
FAT32 bez formatowania ....

Sam nie wiem ...

Podobno NTFS jest wolniejszy ? Dużo wolniejszy ?

No i czy można w jakis sposób odpalić norton ghosta z dyskietki aby widział
pliki ?
Bo naormalnie jak przywracam system to startuje z fdd z ghostem , wybieram
plik image z hdd i odtwarzam system. Czy miajac wszystkie partycjhę z NTFS
bedzie to nadal możliwe ?

--
Pozdrawiam.
/// Kaszpir ///