Kontroler Ultra Ata 133

Autor: Hagi (nospamhagi_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 17:01:33 MET DST

Witam!

Zastanawiam sie nad zakupem kontrolera Ultra Ata 133. Obecnie mam plyte na
BX-e, a kupilem dysk WD 800JB. Czy jest sens kupowania wspomnianego
kontrolera? Jesli tak to jaki kontroler kupic? W sklepie widzialem jakis
kontroler firmy STLab, ale nie wiem co to za firma (poki nie udalo mi sie
znalezc jej w internecie). Zalezy mi tez na sterownikach do Linuxa. Z gory
dziekuje za wszelkie sugestie
Pozdrawiam
Hagi