Re: Kontroler Ultra Ata 133

Autor: Adam P. (adam1p_at_interia.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 12:19:16 MET DST

> Zastanawiam sie nad zakupem kontrolera Ultra Ata 133. Obecnie mam plyte na
> BX-e, a kupilem dysk WD 800JB. Czy jest sens kupowania wspomnianego
> kontrolera? Jesli tak to jaki kontroler kupic? W sklepie widzialem jakis
> kontroler firmy STLab, ale nie wiem co to za firma (poki nie udalo mi sie
> znalezc jej w internecie). Zalezy mi tez na sterownikach do Linuxa. Z gory
> dziekuje za wszelkie sugestie

Kup może coś na układzie HPT..., powinien działać pod Linuksem bez
problemowo. A co firmy samego kontrolera to słyszałem dużo dobrego o
Promisse (działają ponoć z każdym sprzętem bez konfliktowo).

Tylko wystrzegaj się kontrolerów na układach CMD, wiem coś o tym bo sam
jestem jego posiadaczem, pod Linuksem działa co prawda bez problemowo, ale
pod Windowsami (98,Me) się pieprzy. Dopiero to dziadostwo XP rozwiązało
problem.

A jeszcze co to tego kontrolera STLab, to też go możesz kupić, ale pod
warunkiem że nie jest na układzie CMD.

--
Pozdrawiam, Adam P.
adam1p_at_interia.pl