Re: Ktora plyta pod Celerona i > 1GB RAMu...

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 10:42:40 MET DST

Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl> wrote:
> W tej chwili w glownym komputerze mam C800 z 512MB RAMu.
> W mniej glownym ;) mam Athlona 1800 - taka specyfika pracy.
>
> Mocy obliczeniowej mi nie brakuje - dlawi mnie brak RAMu.
> Dlatego narazie chcialbym wymienic plyte pod C800 na taka,
> ktora przyjmie ponad 1GB RAMu w SDRAMach.

Proponuję jakąś markową płytę na VIA Apollo. Wiem, chipset jest wredny,
ale kilku *najlepszych* producentów płyt głównych umie sobie z nim
radzić. Płyty na chipsetach Intela dla Socket370 są (w zasadzie)
ograniczone poniżej 1GB RAM, pozostaje ServerWorks (dla serwerów) i
właśnie VIA. Dokładny model który mogę Ci polecić to Tyan Tiget 230T
http://www.tyan.com/products/html/tiger230t.html - dobra marka
gwarantująca stabilbność, płyta "łyknie" do 2GB RAMu (PC100) lub 1.5GB
(PC133) . Bonus to gniazdo na drugi procesor i obsługa Taulatinów :)
Płyta jest w cenniku www.parser.com.pl za małe 785zł brutto :)

B.

Ps. nie znam w/w sklepu osobiście, po prostu ktoś mi kiedyś dał link do
nich