Odp: Ktora plyta pod Celerona i > 1GB RAMu...

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 10:06:51 MET DST

> Są Celerony wywodzące się z PentiumIII czyli na podstawkę Socket370 -
> procesory na te podstawkę wychodzą z produkcji, i przez jakiś czas
> pozostaną tylko bardzo drogie modele do serwerów (Pentium III Taulatin
> 1.4Ghz). Płyty główne z Socket 370 używają pamięci typu SDR SDRAM, czyli
> moduły DIMM rozmiarze 168 pinów.
>
> Są też "nowe" Celerony wywodzące się Pentium4 , na podstawkę Socket478.
> Do takiej płyty głównej możesz wsadzić oczywiście również zwyczajnego
> Pentium4, gdy uznasz że Celeron jest za słaby (a jest wyraźnie
> [...]

Wielkie dzieki za obszerne wytlumaczenie :)

W tej chwili w glownym komputerze mam C800 z 512MB RAMu.
W mniej glownym ;) mam Athlona 1800 - taka specyfika pracy.

Mocy obliczeniowej mi nie brakuje - dlawi mnie brak RAMu.
Dlatego narazie chcialbym wymienic plyte pod C800 na taka,
ktora przyjmie ponad 1GB RAMu w SDRAMach.
Czy takowa istnieje?

Za jakis czas przesiade sie na mocnego Athlona, ale nie teraz -
mam na glowie inne wydatki.