Re: Internet detected ;)

Autor: (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 10:59:01 MET DST

romku1_at_wp.pl (Roman k.) wrote:

> Jeżeli Twój modem ma dwa gniazdka a pod jednym z nich jest rysunek
> telefonu, to wepnij telefon w to gniazdko. Powinno to spowodować,
> iż w czasie pracy modemu telefon powinien być "martwy".

To wygląda trochę inaczej...
Gniazdo "centralne" jest w drugim pokoju. Tam podpięty jest telefon
oraz przez rozgałęzacz przewód modemowy do pokoju z kompem.
Do drugiego gniazdka modemu w kompie jest podpięty drugi telefon w
tym samym pokoju co komp.
Chodziło mi raczej o to czy ktoś się orientuje czy są dostępne
rozgałęziacze telefoniczne z sygnalizacją pracy drugiej lini.
What's all... ;)

Pozdr.