Re: Odp: Jakich p³yt CDR u¿ywacie, jakie p³yty polecacie?

Autor: Tomasz Sz. (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 14:48:56 MET

Micha³ [mic] wrote:

>Wiem, Verbatimy s± dobre, ale mi chodzi³o o p³yty sprzedawane "luzem".

Verbatimy MetalAZO, DataLife i DataLife Plus sa rowniez sprzedawane
luzem na spindlach
i bez problemu dostaniesz je na kazdej gieldzie
elektronicznej/komputerowej lub dobrze
zaopatrzonym sklepie specjalizujacym sie w branzy nosnikow danych.

>No i od razu nasuwa siê pytanie: jaki wp³yw na trwa³o¶æ p³yty ma trzymanie
>jej w papierowej kopercie? Oczywi¶cie pomijam wszelkie uszkodzenia
>mechaniczne,
>powsta³e choæby przy wyjmowaniu p³yty z koperty.

Moim zdaniem zadne, pod warunkiem trzymania jej w miare zaciemnionym
miejscu, np. kartonie na CD
(do kupienia chociazby w IKEA 25zl/2szt) tzn. tak zeby nie byly
wystawione na bezposrednie dzialanie
promieni slonecznych.

--
Z pozdrowieniami,