Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 12:49:45 MET

Użytkownik "Rodzina Adamsów" napisał:

> Czy ja cos wspominałem o jakości produktów Thomson'a ?

A no fakt - nie napisałeś.

> To że jakas firma coś sknociła to nie znaczy że nie można
> się niczego dobrego w niej nauczyć - to nie 'kreatywna
> księgowość'.

Dobra, rozumiem, coś z firmy na pewno wyniosłeś. Coś tam widziałeś,
słyszałeś. Ale wyrażasz się delikatnie mówiąc niefachowo, stąd moja
krytyka. Rozumiem ludzi, którzy siedzą w jakimś zawodzie od X lat i
nie chce im się już o tym nawet gadać, bo znają temat od podszewki.
Ale tobie wyraźnie brakuje jeszcze doświadczenia :-)

> To standardowe badadnie, które przeprowadza kazdy
> producent wyrzutni.

Nooo... ameryki nie odkryłeś. Nawet producent patyczków do lodów
podpatruje rozwiązania konkurencji, żeby nie zostać w tyle :-)
Na zakończenie tylko jedno pytanie: wyjaśnisz mi dlaczego używasz
sformułowania "wyrzutnia", a nie np. "działo elektronowe"?

Pozdrawiam,
Sniper