Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 17:42:24 MET

Użytkownik "Rodzina Adamsów"...
[...]
> LG, Samsung i Hyundai montują monitorki z najtańszych podzespołów.
> Elaktronika czesto starcza tylko na rok - półtora.

Cóż, rasista z Ciebie ;)
Co do LG, to mam sporo doświadczenia z nimi...W robocie mam
kilkadziesiąt monitorów serii Flatron i Studioworks, chodzą nawet
kilka lat, i nie ma z nimi problemów. Jakość obrazu adekwatna do
parametrów, w przypadku FT 795 - b. wysoka. W domu moją wysłużoną, ale
bezawaryjną i cieszącą mnie stosunkowo dobrym obrazem 15" Goldstara
(8-letnią) sprzedałem, teraz mam FT 795 (prawie rok) i jest b.dobrze.
Natomiast, co do zachwalanego przez Ciebie Philipsa, to widziałem
jedną sztukę. ŻENADA.
Mogę Cię tylko zapewnić, że monitory dobieram bardzo starannie, i
raczej skłaniam się ku sprawdzonym rozwiązaniom. Takim jak (dla mnie)
LG. Gdyby mi się nie podobał, poszukałbym innego monitora (Eizo,
Iyama). Ale wziąłem do domu jedną sztukę FT 795 z magazynu (bez
wybrzydzania, pierwszą z brzegu), i już jej nie oddałem.

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl